Wersja mobilna     +   Dodaj wydarzenie    Dodaj aktualność    Dodaj galerię    Zgłoś temat    Dodaj ogłoszenie    Dodaj ofertę  

Przeczytaj:
Kumek, Rupar, Rejman czy Szubart? [SONDA]
Czarnota, Czechowicz czy Pasieczny? [SONDA]
Tata wraz z synem Karolem opowiadają o swoich zmaganiach z codziennością
Uroczystość w Markowej, 80 rocznica.
home > Start > Aktualności > Z perspektywy kierowcy
Rozmiar tekstu:
AAA
ŁAŃCUT Łańcut
2019.06.12 07:33 | aktualizacja: 2019.06.12 07:37

Z perspektywy kierowcy

Na prośbę Czytelników publikujemy drugą przygotowaną przez wykonawcę wizualizację "obwodnicy" Łańcuta.
Z perspektywy kierowcy
Z perspektywy kierowcy

Rozpoczęcie przygotowywania placu budowy rozpocznie się jeszcze w tym roku w na przełomie czerwca i lipca, natomiast, od września nastąpi przebudowa drogi począwszy od Głuchowa w stronę Łańcuta. W marcu 2020 roku ma nastąpić intensyfikacja robót podczas których prace będą odbywać się już na całym odcinku drogi. Wykonawca i projektant zapewnili, że podczas budowy, ruch samochodowy będzie odbywał się w obu kierunkach na całej długości przebudowywanej drogi, jednakże zaznaczyli, że miejscami mogą pojawić się utrudnienia. Zakończenie budowy planowane jest na wrzesień 2021 roku.

Wizualizacja oczami kierowcy do obejrzenia poniżej.

Widok z góry: Wizualizacja projektu budowy DK-94

źródło http://www.powiatlancut.pl, http://www.obwodnicalancuta.pl/
red.
REKLAMA
Oceń:
2 głosy
Z perspektywy kierowcy, 5.0000 out of 5 based on 2 ratings
red. dodany
 
Odsłon: 16104

Wideo

Dodaj zdjęcie

Waszym zdaniem (10)

Podaj login i hasło:
Login:
Hasło:
Skomentuj na forum:
Zarejestruj się
Jesteś już zarejestrowany na lancut.gada.pl? Zaloguj się
Imie lub nazwa:
Treść komentarza:
Przepisz niebieski tekst z obrazka wyżej:
Na forum istnieje możliwość oceny wypowiedzi, można oddawać głosy pozytywne jak i negatywne.
Najwyżej oceniane komentarze
root  Taka droga powinna być zrobiona 20 lat temu, jeśli mowa o jakiekolwiek obwodnicy potrzeba 2 pasy w każdą ze stron- korki jeszcze większe będą się tworzyć, a pojazdów nie ubywa.
Ps. inwestycja za miliony, a przystanki bez zadaszenia kpina.
12 czerwca 2019
+29
-3
Login  Wszystko ładnie i pięknie. A na prawdę jest potrzebna aż taka ilość ekranów?
Szkoda, że nikt nie przewidział 4 pasów ruchu. Korki jak były tak będą dalej tylko będziemy podziwiali piękne betonowe ekrany.
12 czerwca 2019
+26
-7
BabaJaga  No ładnie zrobione "wizułalizacje" tylko po co komu potrzebne. Przecież każdy średnio rozgarnięty człowiek jest w stanie to sobie wyobrazić. W razie wypadku albo nawet awarii jakiegoś samochodu nie ma możliwości przejazdu. Barierki tak, ale tylko jeśli są przynajmniej 2 pasy każdą stronę. To będzie masakra. Setki samochodów codziennie wjeżdżają na "CPN" wyjeżdżając z Łańcuta. Teraz każemy tym wszystkim ludziom jechać kilometr dalej zawrócić i bez sensu blokować ruch tych od Przeworska. Następnie każemy im jechać na "rozjazd" zmieniony na rondo żeby znowu zawrócić i tak z "wstąpienia" na "CPN" robi się wyprawa na kilkanaście a przy korkach może nawet na kilkadziesiąt minut. Na basen dało się zrobić wjazd a na "CPN" nie można? To mógł wymyślić tylko idiota. Nie mam żadnego związku biznesowego z tym "CPN-em" czasem tam tylko tankuję dlatego celowo nie pisałem nazwy stacji. Z resztą to samo z wyjazdem Policji w stronę Rzeszowa.
Teraz gwóźdź programu: Jak pomiędzy rondami przepuścić jadącą na kogutach karetkę albo straż? A policję, która jedzie zawrócić pod "TMR"? Może tak na wizualizacji ktoś to zaprezentuje (załóżmy że jadę takim 40t zestawem i jest korek).
12 czerwca 2019
+17
-2
Ostatnio dodane komentarze
AnnaS   ciekawe jak tu zrobić korytarz życia ?
17 maja 2020
+2
-0
Wiktor Max   Tylko wypada się uśmiechnąć - jeden pas -gdy tyle pojazdów przybywa? a autostrada płatna - bramka 10 zł? Widziałem projekt z przejazdami bezkolizyjnymi na Albigową i Sonine i powiem, że to nie przekonuje mnie by to nazwać obwodnicą a dróżką dwujezdniową - jak na gminie. Czy wam się to podoba? Powiem, że jako kierowca szybko to zweryfikujemy korkami, do których nas przyzwyczają ci co projekt akceptacją. Uśmiecham się widząc jak wyglądają obwodnice innych miast, a to szybko życie zweryfikuje powrotu do koncepcji dróg dwupasmowych ze zjazdami z przed kilkunastu lat.
13 czerwca 2019
+9
-2
celuloz   same krytyczne komentarze nie wiem czemu, przecież bardzo dobrze że nam w końcu przebudują drogę miejską potocznie zwaną "obwodnicą", teraz trzeba zacząć starania o budowę obwodnicy.
co ciekawe bardzo spadnie ruch na ulicy zielonej i dawnej szenwalda - bo nie będzie lewoskrętu z zielonej na głuchów, ani prawoskrętu z DK 94 na ulice zieloną (co już jest absurdem bo jest tam zaprojektowane rondo)
13 czerwca 2019
+3
-3
BabaJaga  do marek80   Masz rację, to tylko wizualizacja, ale po co ta wizualizacja, jak wszystko będzie inne?
12 czerwca 2019
+2
-1
BabaJaga   No ładnie zrobione "wizułalizacje" tylko po co komu potrzebne. Przecież każdy średnio rozgarnięty człowiek jest w stanie to sobie wyobrazić. W razie wypadku albo nawet awarii jakiegoś samochodu nie ma możliwości przejazdu. Barierki tak, ale tylko jeśli są przynajmniej 2 pasy każdą stronę. To będzie masakra. Setki samochodów codziennie wjeżdżają na "CPN" wyjeżdżając z Łańcuta. Teraz każemy tym wszystkim ludziom jechać kilometr dalej zawrócić i bez sensu blokować ruch tych od Przeworska. Następnie każemy im jechać na "rozjazd" zmieniony na rondo żeby znowu zawrócić i tak z "wstąpienia" na "CPN" robi się wyprawa na kilkanaście a przy korkach może nawet na kilkadziesiąt minut. Na basen dało się zrobić wjazd a na "CPN" nie można? To mógł wymyślić tylko idiota. Nie mam żadnego związku biznesowego z tym "CPN-em" czasem tam tylko tankuję dlatego celowo nie pisałem nazwy stacji. Z resztą to samo z wyjazdem Policji w stronę Rzeszowa.
Teraz gwóźdź programu: Jak pomiędzy rondami przepuścić jadącą na kogutach karetkę albo straż? A policję, która jedzie zawrócić pod "TMR"? Może tak na wizualizacji ktoś to zaprezentuje (załóżmy że jadę takim 40t zestawem i jest korek).
12 czerwca 2019
+17
-2
Krasnolud   Taka ilość rond,a tu nie daleko Przeworsk... Oj będzie ciekawie.
12 czerwca 2019
+10
-3
adminek   Ogólnie projekt nie jest zły, ale powinny być dwa pasy na kierunek! Niedługo wprowadzą opłaty za autostradę i ludzie wrócą na DK94 i będą korki.
Trzeba też ludzi z powiatu/ miasta/wiosek nauczyć jeździć po rondzie, bo inaczej będą wieczne korki i kolizje.
12 czerwca 2019
+13
-6
marek80  do root   to jest tylko wizualizacja, ekrenów moze byc mniej i przystanki bedą innę
12 czerwca 2019
+6
-2
root   Taka droga powinna być zrobiona 20 lat temu, jeśli mowa o jakiekolwiek obwodnicy potrzeba 2 pasy w każdą ze stron- korki jeszcze większe będą się tworzyć, a pojazdów nie ubywa.
Ps. inwestycja za miliony, a przystanki bez zadaszenia kpina.
12 czerwca 2019
+29
-3
Login   Wszystko ładnie i pięknie. A na prawdę jest potrzebna aż taka ilość ekranów?
Szkoda, że nikt nie przewidział 4 pasów ruchu. Korki jak były tak będą dalej tylko będziemy podziwiali piękne betonowe ekrany.
12 czerwca 2019
+26
-7
Zgodnie z ustawą o świadczeniu usług droga elektroniczna art 14 i 15 (Podmiot, który świadczy usługi określone w art. 12-14, nie jest obowiązany do sprawdzania przekazywanych, przechowywanych lub udostępnianych przez niego danych) wydawca portalu lancut.gada.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
Przy komentarzu niezarejestrowanego użytkownika będzie widoczny jego ZAKODOWANY adres IP. Zaloguj/Zarejestruj się.
REKLAMA

Najpopularniejsze

Ostatnie komentarze

REKLAMA
 
telRedakcja telefon

795 977 761

alarmSkrzynka alarmowa

alert@lancut.gada.pl

emailRedakcja e-mail

redakcja@lancut.gada.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone lancut.gada.pl Projekt graficzny CePixel wykonanie eball hosting home.pl
Mapa strony | Zapytania Google
x