Komunikat:
W związku z podejrzeniem zakażenia COVID-19 wśród pracowników Urzędu Gminy, mając na uwadze obowiązek ochrony przez pracodawcę zdrowia i życia mieszkańców jak również pracowników przy zapewnieniu możliwie najlepszego bezpieczeństwa i higieny dla obu ww. grup, wprowadza się zmiany w działalności Urzędu Gminy Białobrzegi poprzez ograniczenie bezpośredniej obsługi klientów na stanowiskach pracy z zachowaniem obowiązujących reżimów sanitarnych od dnia 19 października 2020 r. do odwołania.
Załatwianie spraw i udzielanie informacji odbywać się będzie wyłącznie telefonicznie, drogą elektroniczną oraz za pośrednictwem operatora pocztowego.
Kontakt z urzędnikami jest możliwy będzie wyłącznie elektronicznie lub telefonicznie - nr telefonów kontaktowych: 17 224 52 20, 17 224 52 27 lub 17 224 52 95
Działa poczta elektroniczna oraz będzie odbierana poczta tradycyjna.
Wystawiona jest również skrzynka na korespondencję przy wejściu do Urzędu Gminy Białobrzegi, gdzie można wrzucać zakopertowane wnioski i podania kierowane do urzędu jak również jednostek organizacyjnych - będzie ona na bieżąco opróżniana przez pracowników.
Urząd Stanu Cywilnego do odwołania obsługuje klientów wyłącznie w sprawach rejestracji zgonu zaistniałego na terenie Gminy Białobrzegi po uprzednim umówieniu telefonicznym.